.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامي رسانه‌هاي افشاگر جريان فتنه

يكشنبه مصادف با دوم خرداد طي مراسمي در مجلس از رسانه‌هاي افشاكننده جريان فتنه كه مورد شكايت سران اين جريان قرار گرفته‌اند، تقدير و تشكر مي‌شود.
بر همين اساس حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران به خبرنگار پارلماني فارس گفت كه روز يكشنبه نمايندگان مجلس از رسانه‌ها و نشرياتي كه در ايام فتنه به صورت خاص و ويژه با تهيه گزارش، خبر، مصاحبه و ارائه فيلم و فعاليت‌هاي اين چنيني موجب بصيرت‌دهي در جامعه شده‌اند و با جريان فتنه مقابله كردند تقدير و تشكر مي‌كنند.
وي با اعلام اسامي رسانه‌هايي كه قرار است از آنها در اين مراسم تقدير شود، افزود: روزنامه‌هاي كيهان، ايران، جوان، رسالت و وطن‌امروز و خبرگزاري‌هاي فارس، ايرنا و برنا و همچنين سايت‌هاي خبري رجانيوز و جهان‌نيوز قرار است در اين مراسم مورد تقدير قرار بگيرند.
رسايي همچنين ادامه داد كه در مراسم روز يكشنبه به صورت ويژه از صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به دليل برنامه‌هايش كه نقش بسيار برجسته‌اي در مقابل جريان فتنه داشتنه است، تشكر مي‌شود.
وي همچنين اعلام كرد كه در اين مراسم از مهمان‌ ويژه‌اي نيز تقدير و تشكر مي‌شود.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه رسانه‌ها و سايت‌هاي ديگري نيز بودند كه در ايام فتنه در مقابل با فتنه‌گران به وظايف خود عمل كردند، تصريح كرد: قدرداني نمايندگان از رسانه‌ها به نمايندگي از همه آنان صورت مي‌گيرد و تلاش خواهيم كرد كه در فرصتي از ديگر رسانه‌هايي كه در مقابله با جريان فتنه اقدامات موثري انجام دادند، قدرداني شود.
وي با بيان اينكه در مراسم روز يكشنبه دو تن از مديران روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها به نمايندگي از بقيه رسانه‌ها سخنراني خواهد كرد، اظهار داشت: فراكسيون انقلاب اسلامي طي مراسم‌ها و نكوداشت‌هاي ديگري از برخي كساني كه در مقابله با كودتاي شكست خورده پس از انتخابات فعاليت داشتند، قدرداني ‌مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی کربلایی 31 ارديبهشت 1389
اگر افرادی چون رساییها زیر علم این رسانه ها نروند.رسانه های دیگری وقعی به اراجیف آقایان نمی گذارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.